Human psychology Η Άρνηση
Πολλοί άνθρωποι μπορούν να γίνουν πιεστικοί όταν θέλουν να κάνετε κάτι αλλά εσύ δε θέλεις. Αρκετές φορές μάλιστα επιμένουν ακόμα και αν τους πεις ξεκάθαρα ότι δε θέλεις
Για αυτό εγώ σκέφτηκα ότι είναι πιο εύκολο να αποδεχτεί ο άλλος την απόρριψη της πρότασης του όταν του απαντάς "δε θα ήθελα" από το να του πεις "δε θέλω"
Και αυτό γιατί όμως?
Η απάντηση δε θα ήθελα έχει να κάνει με το γεγονός ότι απαντάει άλλη ερώτηση και όχι κατ αυτού την ερώτηση που έχει ειπωθεί. Ο σύνδεσμος «θα» χρησιμοποιείται σαν απάντηση μιας υποθετικής ερώτησης.
Άρα το αποτέλεσμα είναι:
πχ
(Κάποιος που κάνει την ερώτηση) - Θα ήθελες να πάμε για σινεμά?
(Εσύ) - Όχι, δε θα ήθελα
Αυτό που υποδηλώνει η ερώτηση είναι ότι σκέφτηκες το γεγονός ότι θα πηγαίνατε σινεμά και η τελική σου απόφαση κατέληξε να είναι αρνητική
Άρα η πλήρη απάντηση θα ήταν:
(Εσύ) - Σκέφτηκα την πρόταση σου, φαντάστηκα τον εαυτό μου μαζί σου να βλέπουμε ταινία και σκέφτηκα ότι δε θα ήθελα να πάω σινεμά μαζί σου γιατί μυρίζεις άσχημα και είναι κλειστός χώρος.
Τώρα, προφανώς δεν γνωρίζουν τον λόγο ούτε είναι απαραίτητο να τον μάθουν. Αυτό όμως που τους είπες έμμεσα είναι ότι σκέφτηκες πραγματικά την πρόταση τους και η απάντηση σου βασίζεται σε μια σειρά λογικών σκέψεων όπου όπως και να προσπαθήσουν να σε κάνουν να αλλάξεις γνώμη πολύ πιθανόν είναι ότι δε πρόκειται.
Αυτό είναι χειριστικοτητα ή απλώς μεθοδικότητα διαχείρισης καταστάσεων για να φέρει το πιο εύθυμο αποτέλεσμα και για τις δύο πλευρές?
Πόσα νοήματα υπάρχουν επίσης πίσω από τις προτάσεις και πόσο εύκολα μπορεί να διαχειριστεί η ψυχολογία των ανθρώπων μέσω της γλώσσας...
Τώρα με αυτό το τρικ ξες πολύ καλά πως να λες την άποψη σου χωρίς κάποιος να μην την αποδέχεται με αντιδραστικό τρόπο και να σε φέρνει σε δύσκολη θέση. Προφανώς, δεν σημαίνει ότι θα λειτουργεί όλες τις φορές, ωστόσο είναι ένας χρήσιμος ειλικρινής τρόπος για να απορρίψεις προτάσεις από γκόμενους που δε σε ενδιαφέρουν
Ggs,
That girl
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου